كاهش وزن سريع بدون رژيم غذايي

آموزش كاهش وزن در كمترين زمان ممكن و بدون استفاده از داروهاي لاغري به شكل ماندگار ، براي داشتن تناسب اندام ايده آل با ما همراه باشيد .

كاهش وزن سريع بدون رژيم غذايي

۱۳ بازديد

اكنون مي توانيد به راحتي و براي هميشه از شر چربي هاي اضافه خلاص شويد !

همانطور كه مي دانيد امروزه كاهش وزن كمي سخت است و نياز به تلاش كردن و برنامه منظم دارد ، اگر بخواهيم با تحمل گرسنگي چربي سوزي را انجام دهيم موفقيت ما غير ممكن است چون ما هميشه و هر روز براي زنده بودن و انجام فعاليت هاي روزانه به خوردن غذا و نوشيدني ها احتياج داريم و نبايد براي كاهش وزن عالي و ماندگار آن ها را حذف كنيم .

اگر سعي كنيم با نخوردن چربي سوزي را انجام دهيم و لاغر شويم ، مي توانيم در ابتدا كاهش وزن را تجربه كنيم اما اين كاهش وزن دائمي نيست چون زمانيكه ما وزن كم مي كنيم گرسنه هستيم و بدن با تحمل گرسنگي وزن را از دست مي دهد و ما نمي توانيم و نمي خواهيم تا آخر عمر گرسنگي را تحمل كنيم ، بنابراين زمانيكه به حالت عادي برمي گرديم و مانند ساير مردم و ساير اعضاي خانواده غذا ميل مي كنيم وزن ما مجددا به حالت اول برمي گردد با اين تفاوت كه اين دفعه وزن بيشتري را اضافه مي كنيم .

از طرفي هم زندگي امروزي ميزان تحرك ما را به شدت كم كرده است و واقعا وقت زيادي براي ورزش كردن و باشگاه رفتن نداريم به همين دليل ميزان چربي هاي ما روز به روز بيشتر مي شود و نمي توانيم كاهش وزن را به راحتي تجربه كنيم !

اما اين سختي ها به اندازه اي نيستند كه مانع موفقيت ما شوند و بيشتر عدم آگاهي ما از راه و روش صحيح و اصولي كاهش وزن است كه چربي سوزي را براي ما سخت مي كند و ما را به سمت نااميدي و يا دست زدن به كارهاي غير اصولي و خطرناك هدايت مي كند .

اين كاملا درست است كه دنيا پيشرفت كرده و باعث كم تحركي ما شده است ولي اين تنها دليل اضافه وزن ما نيست و از سمتي ديگر برخي تصور مي كنند كه زياد خوردن باعث چاقي مي شود ، زياد خوردن در چاق شدن نقش زيادي دارد ولي اين هم نمي تواند به تنهايي باعث افزايش وزن شود .

همانگونه كه افزايش وزن راه و روش زيادي دارد و دلايل زيادي در افزايش وزن دخيل هستند در كاهش وزن و چربي سوزي نيز عوامل زيادي وجود دارد كه مي تواند كاهش وزن را براي ما آسان كند و به ما كمك كند كه تناسب اندام ايده آل خود را به راحتي بدست بياوريم ، در ادامه بيشتر توضيح خواهم داد كه چگونه مي توانيم در كوتاه ترين زمان ممكن لاغر شويم و لاغر بمانيم !

روش هاي سختي كه در جامعه ما رواج دارد ، امروزه به طور كامل كنار گذاشته شده اند و در سرتاسر دنيا منسوخ و بلا استفاده هستند و كمتر كسي پيدا مي شود از آن ها پيروي كند .

روش هايي مانند تحمل گرسنگي – انجام ورزش هاي سخت و طاقت فرسا و همچنين استفاده از داروهاي لاغري روز به روز در حال كاهش يافتن و از بين رفتن هستند و توصيه مي كنم كه شما هم مانند من از اين روش ها دوري كنيد تا كاهش وزن عالي و ماندگاري داشته باشيد .

در ابتدا بيان كردم كه چرا گرسنگي به ما در كاهش وزن كمك نمي كند و يك اشتباه مهلك و پر خطر محسوب مي شود ! اينبار كاملتر براي شما بيان مي كنم ، زمانيكه بدن با گرسنگي وزن كم كند سوخت و ساز بدن دچار مشكل مي شود و نمي تواند چربي سوزي را به خوبي ادامه دهد و بعد از مدتي تمام چربي هاي دريافتي را ذخيره مي كند و همين عامل باعث مي شود كه هر غذايي كه بعدا مصرف مي كنيم به چربي اضافه تبديل مي شود .

شايد خود شما نيز تجربه كرده باشيد يا اينكه در بين اطرافيانتان ديده باشيد كه يك شخص به علت بيماري و يا تلاش هاي زياد در كار و فعاليت هايي كه انجام مي دهد وزن زيادي را از دست مي دهد و مي بينيد كه خيلي لاغر شده است اما بعد از چند ماه مي بينيد كه به شدت دچار اضافه وزن است و به طرز عجيبي چاق شده است ، اين به دليل برهم خوردن سوخت و ساز بدن است و زمانيكه بدن به اين شيوه وزن كم كند در اولين فرصت آن را جبران خواهد كرد .

ما براي اينكه بتوانيم به راحتي وزن خود را كاهش دهيم و علاوه بر آن مانع برگشت وزن شويم تا كاهش وزن عالي و ماندگاري را تجربه كنيم ، بايد به جاي تحمل گرسنگي و حذف وعده هاي غذايي آداب غذا خوردن را كمي تغيير دهيم ، به گونه اي كه نه تنها احساس گرسنگي نكنيم بلكه غذاهايي را مصرف كنيم كه منجر به سير شدن طولاني مدت ما شده و به كاهش وزن و چربي سوزي ما بيشتر كمك كند .

اصلاح آداب غذايي تكنيك ها و روش هاي خاصي دارد كه بسيار شيرين و لذت بخش است و علاوه بر اينكه باعث مي شود ما در طول شبانه روز احساس گرسنگي نداشته باشيم در هضم غذا به ما كمك مي كند تا بدن بتواند به راحتي چربي هاي اضافه را دفع كند و مانع تجمع چربي بيشتر شود .

بحث آداب غذايي يكي از مهمترين جنبه هاي سلامت انسان و كاهش وزن به شمار مي رود كه امروزه تأكيد برترين پزشكان و محققان دنيا بر اصلاح آن است كه با توجه به طولاني بودن آن نمي توان همه مطلب را در اينجا بيان كرد ، من بخشي از اين بحث شيرين و لذت را در همين كتاب رايگان در اختيار شما قرار مي دهم كه بدون شك مي تواند به چربي سوزي و كاهش وزن سريع شما كمك كند .

يكي ديگر از اشتباهاتي كه امروزه بيشتر شاهد آن هستيم و بسياري از افراد هنوز هم اصرار به انجام آن دارند ، انجام ورزش هاي سخت ، طولاني ، اشتباه و همچنين عرق ريزي شديد است !

دوست عزيز ، عرق ريزي با چربي سوزي هيچ ارتباطي ندارد و هرگز نشانه چربي سوزي تلقي نمي شود ، بنابراين اگر مي خواهيد در هواي گرم ورزش كنيد تا عرق بيشتري از بدن خارج كنيد تنها مقداري از آب بدن را از دست مي دهيد كه با نوشيدن آب جبران مي شود و هيچ كاهش وزن خاصي را تجربه نخواهيد كرد .

و يك مورد ديگر نيز كه مانع كاهش وزن مي شود ، انجام ورزش اشتباه است ! يعني اگر شما ورزشي را انتخاب كنيد كه بدن شما را به چالش نكشد و چربي هاي شما را درگير نكند چربي سوزي خاصي اتفاق نمي افتد !

اگر شما نيز ورزش بدنسازي را انجام داده باشيد يا اينكه قصد انجام تمرينات بدنسازي را داريد بايد بدانيد كه اين ورزش به دو نوع عضله ساز و چربي سوز تقسيم مي شود و اگر حركات چربي سوز را انجام ندهيد قطعا با اضافه وزن بيشتر مواجه خواهيد شد و نمي توانيد كاهش وزن عالي را تجربه كنيد ، اين يكي از مشكلاتي است كه امروزه رواج پيدا كرده است و برخي از دوستان عزيز كه براي مشاوره اقدام مي كنند به راحتي مرتكب اين اشتباه شده اند كه به راحتي قابل جبران است .

كاهش وزن زمان راحت و ساده مي شود كه راه و روش آن را بلد باشيد در غير اينصورت بسيار سخت و طاقت فرسا خواهد بود ! بر خلاف تصورات عمومي كاهش وزن عالي و ماندگار نيازي به تحمل گرسنگي و انجام ورزش هاي سخت و يا تحمل سختي هاي ديگر ندارد .

برخي از افراد و پزشكان معتقدند كه براي چربي سوزي سريع و داشتن تناسب اندام ايده آل بايد تمام چيزايي كه در طول روز مصرف مي كنيم را يادداشت كنيم و بدانيم كه چه اندازه كالري از چه موادي دريافت كرده ايم !

آيا شما حوصله انجام چنين كاري را داريد ؟ من شخصا حوصله انجام اين كار را ندارم و اين يكي از عواملي بود كه باعث شد من به يادگيري تكنيك هاي طلايي كاهش وزن بپردازم و بدون رعايت موارد فوق و بر خلاف تصورات عمومي كاهش وزن عالي و ماندگار داشته باشم !

امروزه 45 درصد مردم براي كاهش وزن و چربي سوزي لذت بخش از برنامه منظم رژيم غذايي استفاده نمي كنند و بجاي آن تكنيك هاي كاهش وزن را اجرا مي كنند تا علاوه بر كاهش وزن بلكه تثبيت وزن را نيز به خوبي انجام دهند ، در اين محصول رايگان برخي از اين تكنيك هاي طلايي كه بسيار راحت و ساده هستند و در عين حال قدرت بالايي در چربي سوزي دارند را در اختيار شما قرار مي دهم كه بتوانيد با كمك آن ها از همين لحظه چربي سوزي را آغاز كنيد .

امروزه با توجه به شرايط موجود ، كاهش وزن كمي سخت است و پيروي كردن از يك برنامه منظم غذايي حوصله بالايي مي طلبد و از سمتي ديگر وقت و حوصله زيادي براي ورزش كردن نداريم و همين مسئله تا حدودي كاهش وزن و چربي سوزي را براي ما سخت مي كند .

علاوه بر اين موارد همه ما دوست داريم كاهش وزن عالي و ماندگاري داشته باشيم و براي هميشه لاغر شويم و با وجود مشكلات موجود نمي توانيم گرسنگي را تحمل كنيم و از خوردن غذاهاي مورد علاقه دست بكشيم ، از سمتي هم هميشه توصيه مي شود كه نبايد با گرسنه ماندن وزن كم كنيم ، پس بايد چكار كنيم ؟

اگر از اين روش هاي سنتي و منسوخ شده استفاده كنيم بايد خيلي زود انتظار بازگشت وزن را داشته باشيم و همچنين عوارض ناشي از آن ها را هم بايد بپذيريم ، چون اين روش ها ديگر كارايي خاصي دارند و جاي خود را به تكنيك هاي بروزي داده اند كه كاهش وزن عالي و ماندگار را براي ما رقم مي زنند .

براي لاغر شدن روش هاي زيادي وجود دارد كه در اين كتاب رايگان 4 روش و سبك كاهش وزن را در اختيار شما قرار مي دهم و به طور كامل خصويات و شيوه انجام هر كدام را براي شما بيان مي كنم تا بتوانيد بهترين روش ممكن را انتخاب كرده و چربي سوزي عالي را شروع كنيد !

در كنار اين روش ها و سبك ها تكنيك هايي از تكنيك هاي طلايي كاهش وزن را در اختيار شما قرار مي دهم كه علاوه بر كاهش كالري دريافتي باعث شوند در طول شبانه روز احساس سيري بيشتري داشته باشيد و در چربي سوزي موفق تر عمل كنيد و مانع برگشت وزن به حالت قبل شويد !

انجام اين تكينك ها بسيار راحت و ساده است و نيازي به صرف زمان يا هزينه ندارد و با اين وجود در كاهش وزن و چربي سوزي دائمي ما مؤثر هستند ، اگر اين تكنيك ها را در برنامه هاي روزانه و برنامه غذايي خود حفط كنيم نه تنها كاهش وزن سريع را تجربه مي كنيم بلكه براي هميشه از شر چربي هاي اضافه خلاص خواهيم شد !

دوست عزيزي كه خواهان كاهش وزن سريع و ماندگار هستيد ، بهتر است بدانيد كه ارزش يادگيري تكنيك هاي طلايي كاهش وزن به مراتب بسيار بالاتر از برنامه رژيم غذايي است ، چون با يادگيري اين تكنيك ها نياري به هزينه كردن اضافه نداريد و اضافه وزن شما هر اندازه كه باشد با كمك همين تكنيك ها مي توانيد به راحتي آن را از بين ببريد و براي هميشه لاغر شويد و لاغر بمانيد !

امروزه در خانواده ها وقتي يك نفر با اضافه وزن مواجه مي شود كم كم ساير اعضاي خانواده در معرض اضافه وزن و چاقي قرار مي گيرند و از آنجاييكه چاقي مادر بسياري از بيماري ها مانند آرتروز به شمار مي رود اگر اين مشكل برطرف نشود سلامت كل خانواده به خطر مي افتد وهزينه هاي زيادي را روي دست خانواده مي گذارد .

ما خواهان اين هستيم كه در هر خانواده ايراني يك نفر اندام ساز باشد كه بتواند علاوه بر كاهش وزن خود با تكنيك هايي كه ياد گرفته است سلامت خانواده خود را حفط كند و مانع چاقي و اضافه وزن ساير اعضاي خانوده شود .

در اين محصول ارزشمند شما با روش هايي عالي و جذاب آشنا مي شويد كه بسيار راحت و ساده چربي سوزي خود را شروع كنيد و از سمتي ديگر با كاهش كالري دريافتي هم سرعت چربي سوزي را بالا ببريد و هم در تمام ساعات شبانه روز سير بمانيد و اين بهترين نوع چربي سوزي و كاهش وزن است كه ماندگاري آن هميشگي خواهد بود .

آيا  شما هم حوصله پيروي كردن از برنامه منظم رژيم غذايي نداريد ؟ و يا وقت زيادي براي ورزش كردن نداريد و مي خواهيد بدون تحمل گرسنگي و بدون ورزش سخت و طاقت فرسا لاغر شويد ؟ و همچنين مي خواهيد از خوردن داروهاي لاغري دوري كنيد ؟

ديگر نباش ! با كمك تكنيك هايي كه بهت معرفي مي كنم مي توانيد به راحتي كاهش وزن را شروع كنيد و از چربي سوزي خود لذت ببريد و در حالتي كه هميشه سير هستيد با چاقي و اضافه وزن خود خداحافطي دائمي داشته باشيد .

در اين كتاب رايگان 4 سبك و شيوه كاهش وزن را به شما معرفي مي كنم و هر كدام را به طور كامل توضيح مي دهم و به شما خواهم گفت كه چگونه بهترين روش ممكن را انتخاب كنيد كه بدون تحمل گرسنگي و بدون انجام ورزش هاي سخت وطاقت فرسا لاغر شويد .

در كنار اين روش ها تكنيك هايي از تكنيك هاي طلايي كاهش وزن كه امروزه طرفداران بيشماري در سرتاسر دنيا پيدا كرده است را در اختيار شما قرار مي دهم كه بتوانيد با كمك آن ها از همين لحظه كاهش وزن عالي و ماندگار خود را شروع كنيد .

اگر هدف شما كاهش وزن عالي و ماندگار است به صورتي كه فقط يكبار اقدام كنيد و براي هميشه لاغر شويد و لاغر بمانيد و الآن آماده خلق اين هدف هستيد و مي خواهيد آرزوي خود را برآورده كنيد ، فقط يك قدم تا خلق آن فاصله داريد.

با توجه به اينكه در اين بخش امكان دانلود وجود ندارد براي خلق هدف خود و استفاده از اين تكنيك هاي طلايي به لينك زير مراجعه كنيد و اين كتاب ارزشمند را به صورت رايگان دانلود كرده و چربي سوزي را شروع نماييد .

http://www.andamsaz.com/How-to-stay-slim-and-lean-in-time

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.